Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…











Kurtlar Vadisi PUSU Filminden hatırladığımız Hamit Rolündeki Yener SEZGİN’in annesi rolünde oynayan usta tiyatrocu Hamide ANA (Ferda İŞİL) bugün Eğirdir’deydi.
Kurtlar Vadisi Pusu filminden ayrılan ve şimdi Atabey’de çekimleri süren Sakarya Fırat Dizisinde rol alan usta oyuncuyu Göl Sesi Haber Eğirdir’de Sönmez Restaurant’ta  yemek yerken buldu.
Editörümüz Kemal ERBEN’e 25 yıllık tiyatro ve sinema oyuncusu olduğunu söyleyen 66 yaşındaki sanatçı ilk oynadığı filmin ‘Manisa Tarzanı’ olduğunu söyledi.
En son olarak Çağan IRMAĞIN ‘Dedemin İnsanları’ filminde oynadığını hatırlatan İŞİL, Eğirdir’i çok beğendiğini hatta Isparta’ya yerleşmeyi düşündüğünü belirtti.
Eğirdir Altıngöl Otel’de kaldığını belirten İŞİL, muhabirimizin hiç unutamadığınız bir anınız varmı sorusuna, ‘Hayat Paylaşmaktır, benim köpeğim vardı, bahçeli bir evde oturuyorum İstanbul’da, köpeğim öldü, daha sonra kedilere mama vermeye başladım. Bir süre sonra bu mamaları kargalar ditmeye başladı. Bir gün mamaların olduğu yerde bir kirpi gördüm. Hergün bunu takip ettim, zaman sonra bir, iki, üç deken hergün dört tane kirpi bahçeme gelmeye başladı. Mamaları yemeye düzenli şekilde gelen bu kirpileri şimdi bahçemde özel bir yerde besliyorum’ yani demek istediğim hayat böyle bir şey, hayat paylaşmak demektir’ dedi.
Sözmez Restaurantta verdiği yemek molasının ardından bugün İstanbul’a döneceğini belirten İŞİL haftada 3 gün Isparta’ta dizi çekimleri için gelip gittiğini kaydetti.
Hamide Ana’ya bundan sonraki sinema hayatında da başarılar diliyoruz.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...