Eğirdir gölü ışıklı günlerine kavuşacak









Eğirdir gölü ışıklı 

günlerine kavuşacak


Mart ı gördüm biraz önce hazırlamış bavulunu atmış kayığa gitti gidecek neredeyse."Hey! bir veda yokmu bize" dedim.

"Nisanı karşılayacağım, ben karşı kıyıya varınca o gelecek, onunla bir mektup gönderirim sana merak etme, hem beni oyalama buradan gidiyorum diye kaybolmadım ya bu gökyüzünün altında,bu toprakların uzantısında uzaklarda da olsam dolaşıyor olacağım biryerlerde.Bir hissedimlik uzağındayım."

Bu kez ben "Eğirdir gölü ışıklı günlerine kavuşacak nisan ın gelişiyle, bugün kapalı oysa gökyüzü, hadi biran önce git" deyince..

Öyle bir baktı ki bana korktum ama neyse ki sonra gülümsedi.ve atladı kayığına gitti.Bu gece yarısı Nisan ı görür belki.


AHMET YETKİN














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...