İRFAN KAYNAK İLKÖĞRETİM OKULUNDAN GAZİLER DERNEĞİNE ZİYARET




İRFAN KAYNAK İLKÖĞRETİM OKULUNDAN  GAZİLER DERNEĞİNE ZİYARET

Çanakkale haftası münasebetiyle öğrencilerin ecdadımızı ve gazilerimizi daha iyi tanıyabilmeleri için tertip edilen Muharip Gaziler Derneği ziyaretleri devam ediyor. Dün saat 14.00’de de İlçemiz İrfan Kaynak İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı  Sebahat ERSOY okul öğrencileri Feride Çınar, Ayşen Lama ve Okan Köse Gaziler Derneği Başkanı Hüseyin KOÇASLAN’ı makamında ziyaret ettiler.
 Gaziler Derneği Başkanı Hüseyin KOÇASLAN ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek okula hatıra saat hediye etti. İrfan Kaynak İlköğretim Okulu da Gaziler Derneğine çikolata ikramını hediye ettiler.
İrfan Kaynak İlköğretim Okulu  Müdür Yardımcısı Sebahat ERSOY ; ‘Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün yolunda öğrencilerinizi bilinçlendirmek amacıyla ziyaret yaptık, buradaki fotoğrafları ve gazilerimizi ilk defa görüyoruz, onlarla gurur duyuyoruz, bu ülke toprakları kolay kazanılmamış bundan sonra da birlik ve beraberlik içerisinde olmalıyız ve tarihimize sahip çıkmalıyız’ dedi.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...