HİLAL ÖĞRETMEN DUBLIN YOLCUSU …









HİLAL ÖĞRETMEN DUBLIN YOLCUSU …

Eğirdir Anadolu Lisesi İngilizce Öğretmeni ve devam etmekte olan Çek Cumhuriyeti, Polonya ve Bulgaristan ortaklığıyla yürütülen Comenius Projesi koordinatörü F. Hilal SEVİM'in AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığının Hayatboyu Öğrenme Programı (LLP)-Grundvig Projesi kapsamında hazırladığı hizmetiçi eğitim projesi kabul edildi. Halk Eğitimi Merkezi ile işbirliği halinde hazırlanan projeye göre Hilal Öğretmen temmuz ayında İrlandanın başkenti Dublin'e seminere gidecek.
Proje; okul eğitimi alanında görev yapan personele bireysel eğitim desteği sağlar. Personelin çalıştığı ülke dışındaki bir program ülkesinde altı haftaya kadar eğitim almasını sağlayarak, okul eğitiminin kalitesinin artırılmasına yardımcı olur. Katılımcıların pratik öğretme beceri ve bilgilerini geliştirmeleri ve Avrupa okul eğitimi hakkında daha kapsamlı bir anlayış kazanmalarını teşvik eder.
Proje sonrası elde edilen birikimin eğitim-öğretime katkı yapacağını düşündüğünü söyleyen Hilal Öğretmen, projeye katkılarından dolayı Anadolu Lisesi Müdürü İsmet Erdal ile Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Durmuş Ali Arslan’a şükranlarını bildirdi. Sempatik ve başarılı öğretmenimizi kutluyoruz.
                                                                           EĞİRDİR GÖL SESİ




Yorumlar

  1. Öğretmenimizi kutluyor, Anadolu Lisesi Müdürümüz Sayın İsmet ERDAL'ada teşekkür ediyorum
    eğirdirgölsesi.com yönetimi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...