Yönetim Kurulu Görev Dağılımı Yaptı...

Eğirdir Esnaf Kefalet KooperatifiYönetim Kurulu Görev Dağılımı Yaptı

Eğirdir Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi’nin 25 Şubat 2012 Cumartesi günü yapılan genel kurul toplantısında yönetim kuruluna Osman ASLANTÜRK, Şeref YORGANCIOĞLU, Osman Nuri HUN, Selahattin TAMGÜL, Osman SARIKAYA seçildi. Yapılan seçim sonucu seçilen yeni yönetim kurulunda görev dağılımı yapıldı. Buna göre; Başkanlığa Osman Aslantürk, Başkan vekilliğine Şeref Yorgancıoğlu, murahhas azalığa Osman Nuri Hun ve Selahattin Tamgül getirildi.

25 Şubat 2012 Cumartesi günü yapılan genel kurulu değerlendiren Başkan Osman Aslantürk şunları söyledi: “Şahsen ben yöneticilikte yıllarımı vermişim hakikaten ilçemize yakışan bir genel kurul yaptık.

Gündem gereği faaliyet raporumuz denetim kurulu raporumuz, bilanço ve gelir gider hesaplarımız okundu, müzakereye açıldı söz isteyen olup olmadığı soruldu müspet menfi söz isteyen olmayınca yönetim ve denetim kurulumuz ibra edildi.



Seçimler bizde yani Esnaf Kefalet Kooperatifinde açık oyla da yapılır kapalı oyla da yapılır. Seçimlere gelindiğinde Divan Başkanı ‘Seçim listesi olan var mı?’ diye iki defa genel kurula sordu. Bir Allah’ın kulu liste vermedi, kimse liste vermeyince Kooperatif yönetimsiz kalmasın diye bizim verdiğimiz listeyi genel kurula sundu oylama yaptı genel kurul oyladı.

Biz hiç kimseye baskı yapmadık tenkit etmedik, basın orada, bölgeden gelen kooperatif başkanları orada, emniyet görevlileri orada, bakanlık temsilcileri orada.

Bu kuruluşa hem talip olmuyorsun hem de orada lüzumsuz laflar ediyorsun. Her toplumda böyle insanlar vardır, biz normal karşılarız.

Bizim gayemiz ve temennimiz; orta sınıfı temsil eden esnafımızın Besmele ile açtığı iş yerini akşam kapatırken ‘şükür bugün çoluk çocuğumun rızkını çıkardım’ diyerek evinin yolunu mutlu bir şekilde tutmasıdır. Esnafımız evine varınca ‘hanım bugün siftahsız dükkan kapattım, senedimi, çekimi ödeyemedim’ demesin.

Esnaf Kefalet Kooperatifi olarak zaten küçük esnafın finans kuruluşuyuz. Esnaf Odasına, Şoförler Odasına kayıtlı esnafa kredi veririz. Bunun dışında Ticaret Odası, Ziraat Odası ve şirketlere kayıtlı olan esnafa kredi veremeyiz.

Bizler yıkıcı değil yapıcı ve yol gösterici tenkitlere daima açığız. Teşekkür ederim.”

www.egirdirakingazetesi.com.tr

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...