EĞİRDİR'DE KAYIP ÇOCUK HİKAYESİ...



 Yaslı gittim şen geldim, anne aç koynunu ben geldim. Dağılmış pazar yerlerine benziyordu,yüreği gözleri.Editörümüz Kemal Erben Eğirdir Halk pazarında haber peşindeyken .. kalabalığın içinde minicik kalbi ve bedeniyle ağlayan bir kız çocuğunu görmesiyle başladı hikaye.Malum bugün Eğirdirimizin halk pazarıydı. Kirlenmiş zamana inat, kirlenmemiş tertemiz masum haliyle kalabalığın coşkusunda etrafı izlerken annesini unutan kız çocuğu kaybetmiş kendisini ve annesini işte o anda yanmış yüreği taşmış göz pınarları. Herşeyi unutmuş annesinin derdine düşmüş.Ama sesini duyuramıyor, duygularını paylaşamıyor hiç kimseyle varsa yoksa aralıksız ağlıyor. Editörümüz Kemal Erben onun bu halini farkediyor. Elinden tutup belediye ilan bürosuna götürecek ama o kadar içten ağlıyor ki çocuk kıyılıyor canı, belki bir nebze daha rahatlar diye belediye binasının girişinde merdiven altında bulunan havuzu işaret edip "Bak burada balık ve su kaplumbağası var, bakmak istermisin! deyince.İlk defa ağlamasını kesip derin bir nefes alıp..o tarafa ilerler, buradamı su kaplumbağası..ile mola verir acısı ve gözyaşları. Yapılan anonsla annesi yetişir kuzusuna önce ağlar sonra tebessüm eder şükür eder anne mevlasına. Küçük meleğimiz yaslı gittim şen geldim dercesine tatlı içten tebessümüyle neşe saçar etrafına. Lütfen çocuklarımızı takip edelim, bir anlıkta olsa gözden kaçırmayalım.Bu hikaye mutlu bitti,Ya mutlu bitmeseydi bir anlık ihmalin telafisi olurmuydu.
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...