HER YERDE 'HALK EĞİTİM'

HER YERDE HALK EĞİTİM
Açtığı kurslar ve düzenlediği etkinliklerle ilçemizin eğitim 
ve kültür hayatında önemli yer tutan Eğirdir Halk 
Eğitimi Merkezi Müdürlüğü bir ilke daha imza atarak 
vatandaşlarımıza yönelik direksiyon eğitimi ve 
öğreticiliği kursu düzenledi. Toplam 120 saat 
düzenlenen kursların teorik aşamaları Nafiz 
Yürekli Otelcilik ve Turizm Meslek lisesinde 
Uygulama aşamaları ise Mavigöl Sürücü kursu 
olanakları ile karayolunda yapıldı. Kurs ile ilgili 
olarak gazetemize bilgi veren Halk Eğitim Merkezi 
Müdür Yardımcısı Orhan Özdamar: Trafik Kuralları, 
sürüş teknikleri, güvenli araç kullanımı ve formasyon
 modülleri olmak üzere 4 bölümden oluşan eğitimde 
alanında uzman öğretim görevlilerinin görev aldığını 
belirtti. Özdamar, eğitimlerde yakın işbirliği içerisinde 
oldukları Eğirdir Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro 
Amirliğine, Mavigöl Sürücü kursuna, Eğirdir Anadolu 
Sağlık Meslek lisesi Müdürlüğüne, Nafiz Yürekli 
Otelcilik ve Turizm Meslek lisesi Müdürlüğüne 
teşekkür ederek; önümüzdeki günlerde ehliyeti 
olup da araç kullanma da kendini yetersiz hisseden 
vatandaşlara yönelik de sürüş teknikleri kursu 
açacaklarını belirtti. 
Muhabirimiz dün mesaiden sonra yazla mahallesinde
 devam eden kursu ziyaret etti. Toplam 21 kursiyerin
 gruplar halinde Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amiri 
Başkomiser Ali Rıza Baydar liderliğinde keyifli bir 
Eğitim yaptıklarına şahit oldu. Konu ile ilgili görüşleri 
sorulan kursiyerler de kendilerine bu imkanın 
sunulmasından dolayı şükranlarını dile getirdirler.
Göreve geldiği günden bugüne kadar yaptığı icraatlar ve başarılarla göz dolduran Halk Eğitim Müdürü Durmuş Ali ARSLAN ve tüm Halk Eğitim Personelini, eğiticileri ve kursiyerleri tebrik ediyoruz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...