“Youthpass” isimli Uluslararası geçerliliği olan belgelerini aldılar.(VİDEOLU)







                                        DİPLOMA TÖRENİ  VİDEODA İZLEYİN


Eğirdir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE birimi ve Eğirdir Meslek Eğitim Merkezinin birlikte düzenlediği ‘ENGEBELİ YOLLAR, KARARLI ADIMLAR’ projesi kapsamında Türkiye, İtalya, Polonya, Litvanya, İngiltere ve italya’dan gelen misafirler bu gün  Nafiz Yürekli Anadolu Turizm Otelcilik Lisesi Uygulama Oteli Restaurant’ta “Youthpass” isimli Uluslararası geçerliliği olan belgelerini aldılar.
Proje kapsamında düzenlenen belge törenine İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Arge Birimi, Eğirdir Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü personeli, proje kordinatörleri katıldı.
Projenin ana teması genç işsizliği Türkiye, İtalya, Polonya, Litvanya ve İngiltere’den gelen toplam 20 genç arkadaş ile ele alarak işlemek. Ayrıca
kültürler arası etkileşim ön yargıların kırılması. Türkiye ve diğer katılımcılara özgü kültürel gecelerde kültürler arası paylaşımın en üst düzeyde yaşanması amaçlandı.

21-28 Nisan arasında ülkemize gelerek ‘ENGEBELİ YOLLAR, KARARLI ADIMLAR’ projesine katılan grup Isparta’da iş adamaları biraraya geldiler. Sanayide çeşitli kuruluşları ziyaret ettiler. Türk ailelerinin evlerinede konuk olan misafirler ilçemizi çok beğendiğini ifade ettiler.
Litvanya’dan Dalicja Szuszcewicz düzenlenen bu projeden memnuniyetini dile getirererek şunları söyledi: “Şimdiye kadar başka Türk projelerinede katıldım. Bu projeyi hepsinden başarılı buldum. Türkiye’ye 2 kere geldim ve tekrar tekrar gelmek istiyorum. Çünkü Türk konukseverliği beni derinden etkiledi.”
Polonya, Litvanya, İtalya ve Türkiye’den 20 nin üzerinde genç AB vatandaşlarını biraaraya getirmekten memnun olduğunu söyleyen İlçe Miili Eğitim Müdürlüğü ARGE birimi ve Proje Koordinatörü Osman Kaya “Engebeli Yollar Kararlı Adımlar” projenin amacını şöyle anlattı:” Projemizin ana teması genç işsizlik olup Türkiye Ulusal Ajansı tarafından finance edilmektedir. Arge Birimi ve Eğirdir Mesleki Eğitim Merkezi’in birlikte yürüttüğü bu projede genç işsizliğin yanısıra, kültürlerarası etkileşim, ırkçılıkla mücadele, hoşgörünün artırılması, özgüvenlerinin arttırılmasıdır.”
Polonya, Litvanya, İngiltere ve italya’dan gelen misafirler yemeklerini yiyerek ardından belgelerini sırayla aldılar.












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...