Miniklerin gösterileri beğeniyle izlendi (videolu)




Miniklerin gösterileri beğeniyle izlendi
1.Geleneksel Okul Öncesi Eğitim Şenlikleri kapsamında ilçemizdeki Anaokulları ve Anasınıfları tarafından düzenlenen etkinlikler sürüyor.
Bu etkinlikler çerçevesinde dün saat 14.00’de Bağlar İÖO Anasınıfı, Dündarbey Anaokulu, Gülpembe Anaokulu, İrfan Kaynak İÖO Anasınıfı, Kız Teknik ve Meslek Lisesi Uygulama Anaokulu, Muazzez ve Yaşar Şapçı İÖO Anasınıfı, Mustafa Çetinkaya İÖO Anasınıfı, Tomurcuklar Anaokulu öğretmenleri, öğrencileri ve öğrenci velileri ile birlikte Eğirdir Otogarının önünden başlayarak Hükümet Meydanı’na kadar kortej yürüyüşü gerçekleşti.
Saat 14.30’da Hükümet Meydanı’nda başlayan etkinliğe Kaymakam Dr. Yalçın Yılmaz, Belediye Başkanı O.Nuri Özmeral, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yılmaz Boztoprak, İlçe eski Milli Eğitim Müdürü Kerim Kaplan, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Necla Bozhüyük, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenci velileri katıldı. Büyük Önder Atatürk ve aziz şehitlerimiz için saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın söylenilmesi ile başlayan program Eğirdir Halk Eğitimi Merkezi Halk Oyunları ekibinin gösteri ile devam etti.
1.Geleneksel Okul Öncesi Eğitim Şenlikleri kapsamında düzenlenen etkinlikler çerçevesinde bir konuşma yapan Kaymakam Dr. Yalçın Yılmaz, “Bu güzel günde bu güzel organizasyonu düzenleyen hem düşünce hemde destek veren okul idarecilerimize, öğretmenlerimize ve öğrenci velilerimize teşekkür ediyorum. Düzenlenen bu etkinlikler ile çocuklarımızın neler yapabileceklerinin hazzı ile hazırladıkları gösterileri izleyeceğiz. Bu güzel organizasyonun ileriki dönemlerde daha görkemli olması için daha kapsamlı bir şekilde çalışacağız. Bugünkü gösterilerde emeği geçen herkese tekrar teşekkür ediyorum.” dedi. Belediye Başkanı O.Nuri Özmeral ise konuşmasında şunları söyledi: “Sayın Kaymakamım, değerli misafirler ve bizim esas varlıklarımız çocuklarımız. Bugün hava şartlarının güzel olması ile etkinliklerin ilk başlayışı bizleri sevindirdi. Devamlı soğuk, yağmur derken bugün bir bayram havası ile ilçemizde ki anaokulları ve anasınıfları ile buluştuk.
Bugün bayram havası ile şenleniyoruz. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne, çocuklarımızı birleştirip velileri bir araya getirerek böyle güzel bir organizasyona imza attıkları için teşekkürler. Elma işi ile uğraşanlar elma fidanına nasıl dikkat gösteriyorlarsa anne babalarda çocuklarına öyle kıymet veriyorlar.
Bu tür faaliyetlerin ilçemize renk kattığına inanıyorum. Hepinize saygılar sunuyorum.
Açılış konuşmalarının ardından birbirinden renkli cıvıl cıvıl kıyafetleri ve şirin halleri ile minik öğrencilerin hazırladıkları gösteriler başladı. Öğrencilerin gösterileri birbirinden renkli karelerle izleyicilerden büyük beğeni aldı.





VİDEODA TÜM GÖSTERİYİ İZLEYİN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...