“Şenlik sonrası kendimi yakacağım”

AÇLIK GREVİNDEN
ÖLÜM ORUCUNA!..
 “Şenlik sonrası kendimi yakacağım” diyen
Adnan Emrem’in durumu kötüleşiyor...

            Hemşehrilerimizin yakından tanıdığı ve kendisine ait bir iş kurmak isteğini gerçekleştiremediği ve engellendiği gerekçesiyle geçtiğimiz hafta Cuma günü ilçemizde açlık grevine başlayan Adnan Emrem’in durumu her geçen gün kötüleşiyor.
            Eğirdir Akın  Gazetesi Sahibi A. Kemal SİNAN ile  Hür Haber Gazetesi ve Gölsesi Haber  Editörü Kemal Erben ile birlikte ziyaret edip konuyu değerlendirdiğimiz Kaymakam Dr. Yalçın Yılmaz, Adnan Emrem’in bu eyleminden büyük üzüntü duyduğunu söyledi.
            “Adnan Emrem’in açlık grevine gitmesinden büyük üzüntü duyuyorum. Kendisine maddi olarak her türlü yardımı yapmaya hazırız. Çözüm yolları arıyoruz...” ifadelerini kullanan Kaymakam Yılmaz, Adnan Emrem’i ziyaret ettiğini ve bu eyleminden vazgeçmesini istediğini de söyledi.
            Adnan Emrem’in eylemini açlık grevinden ölüm orucuna döndürdüğünü belirtmemiz üzerine “günde iki defa ambulansla sağlık görevlileri Adnan’ın yanına gidiyor. Tahlillerinden durumun kötüleştiği de gözleniyor” diyen Kaymakam Yılmaz, Adnan Emrem’i ikna için tekrar yanına gideceğini de belirtti.
            Kendisini ziyaretimizde oldukça bitkin gözüken ve ayakta durmakta güçlük çeken Adnan Emrem şöyle konuştu: “Ben kader mahkumuyum. Suç işledim cezamı çektim. 28 yıl cezaevinde kalarak borcumu ödedim. Devlet, benim durumumda olanlarla, özürlü, eski hükümlü ve terör mağduru olanlara yasayla sahip çıkıyor. Ben Sosyal Dayanışma ve Yardımlaşma Vakfına başvurdum. Kendime ait bir işyeri (büfe, çay bahçesi) açmak istediğimi söyledim. Hatta o toplantıda Belediye Başkanı O. Nuri Özmeral 300 TL. harçlık verelim dedi. Heyette ise bir yer bul, beğen orayı sana verelim dediler. Kale burnunda büfe için bir yer istedim. Belediye Başkanına gittim. (Ben öyle bir şey demedim, sana söyleyenler versin) dedi. Altı gündür açlık grevindeyim. Bugünden itibaren de ölüm orucuna başlıyorum. Artık su dahi içmeyeceğim. Çay ve sigara ile ne kadar dayanırım bilemiyorum. Önümüzdeki hafta Eğirdir’de şenlikler varmış. Eğirdir halkının şenliğini bozmak istemiyorum. Şenlik sonrası Belediye önünde kendimi yakacağım. Anam intihar ederek öldü, vasiyetim beni anamın yanına gömmenizdir. Sizlerin aracılığı ile sesimi duyurmak istiyorum.”
            Adnan Emrem’in durumu ağırlaşıyor!.. Vebali, günahı kime ait olacaksa lütfen bir an önce çözüm bulsunlar...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...