ŞÜKÜRLER OLSUN




ŞÜKÜRLER OLSUN

Şükürler olsun iktidar partili bir Belediye’ye Isparta  Ak Parti Milletvekili Süreyya Sadi BİLGİÇ ziyarette bulundu.
‘Söylem var, Eylem Yok’ başlıklı yorum-haberimden sonra telefonlarım susmadı, tebrik yağmuruna tutuldum. Bir arkadaşım ‘Ismarlama Yazı’ olarak belirledi bu yazıyı ben ona gereken cevabı verdim. 11 yaşından beri Anadolu’nun her yerinde kurşun puntolarla haşır neşir olan, Türkiye’nin dört bir yanında yerel gazete çıkaran ve baba mesleği yerel gazeteciliği sürdüren Kemal Erben hiçbir zaman ısmarlama yazı yazmaz bu böyle biline.
Bir şeyler yazıp çiziyorsak oda kendi menfaatimiz için değil, Eğirdir menfaati içindir. Zaten makam mevki peşinde koşanlardan olsa idik, şimdi çok farklı yerlerde olurduk, yine bazı şeyleri menfaat için yapsaydık yine bir yerimizden belli olurdu. 1997 yılında ‘Her Şey Eğirdir İçin’ diyerek’ çıktığımız Eğirdir’e hizmet sevdamıza da sonuna kadar devam edeceğiz.
Benim gazeteciliğim tarafsızdır bunu defalarca söyledim, ben bulunmam gereken yerdeyim o yoldan da ölene kadar dönmem, bunu beni tanıyan herkes bilir, ben adam satmam, yolumdan sapmam, adam gibi adamlarında sonuna kadar arkasında dururum, aslında size bir şey söyleyeyim mi,  ben insanların yüzüne gülüp de arkasından kuyusunu asla ve asla hiç kazmam.
 ‘Söylem var, Eylem Yok’ haberinde Başkan Özmeral’e eleştiri yaptığım zannedildi, hatta bazıları arkamdan konuşarak ‘Alacağını alamamıştır da o yüzdendir’ diye söyleyenler olmuş. Burası Eğirdir birin üzerine beş katarak hemen dedikodu yaparlar diye çok söylerlerdi bana. Benim Özmeral’den ne alıp veremediğim olur ki, Osman Nuri ÖZMERAL Eğirdir’e hizmet aşkıyla yaşayan gece gündüz demeden çalışan  çalışkan bir belediye başkanıdır. Her kesimle, görüşü ne olursa olsun, partisi ne olursa olsun hizmet için çalışan bütün idarecilerimizle olduğu gibi başkan Özmeral’le de diyaloğum çok iyidir.  Eğirdir Belediyespor’a önceki dönemlerde yapılan trilyonlarca harcamalara ben her zaman karşı çıkmış ve bu konuda yazılar yazmıştım, geçmişte hatırlayanlar vardır. Belediyenin ve halkın parasını çarçur ettirmemesi güzel bir olay, fakat her belediye yönetiminin doğrularının yanında yanlışları da vardır. Başkan Özmeral’in haberlerini görev süresince hep yazıp yaptığı hizmetleri halka duyurmak bizim görevimiz, yine başkan Özmeral’in yanlışlarını ve eleştirilmesi gereken konularını da yazmak ve onu eleştirmekte yine bizim görevimiz, çünkü biz gazeteciyiz, başkanın her zaman olumlu haberlerini yapacak değiliz, eleştirisini de yapacağız doğal olarak, başkanımızın da bu eleştirilere açık olacağını ve bu eleştirilere de açık cevap vereceğini bekliyorum.  
AK Parti’den Isparta Milletvekili ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyon Başkan Vekili olan Süreyya Sadi Bilgiç ve Ak Parti İl Başkanının Eğirdir’e gelerek Karayolları, Hastahane, Eğirdir-Barla yolu, SDÜ’ye bağlı Eğirdir’de yeni açılan Yüksek Okullar ve okul binalarının yapımı, öğrencilerin barınacağı yurtlar, TOKİ Evleri, Eğirdir Kalesi, Esma Sultan Hamamı, Atıksu Arıtma Tesisi, Yeni Anadolu Lisesi Binası, Polis Yüksek Okulu, Eğirdir’in Turizm Merkezi olması, Tren İstasyonu, Tren Köprüsü, Elmanın daha iyi muhafazası ve pazarlanması, Eğirdir-Kovada-Antalya yolu gibi konuların da görüşüldüğünü  belediye basın bürosundan gelen haberle öğrendim, çok sevindim Isparta Milletvekilinin buraya geldiğine şükürler olsun.
Fakat buda iyidir Isparta Milletvekillerinin buraya gelmesi hizmet sözü de vermesi  çok iyi bir  gelişmedir.
Bu söylemlerin takipçisi olacağız, Milletvekili Süreyya Sadi BİLGİÇ’in Eğirdir’imize güzel hizmetler kazandırmasını bekliyoruz, vekil geldiyse hizmette gelecektir. Şimdi söylemden eyleme geçme zamanı  geldi, geçiyor bile. 
Bundan sonra laf değil,  
başkandan icraat bekliyor 
Eğirdir halkı. 
Saygılarımla…
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...