Aşk sırrına erilmeyendir.












Herşey raks eder.En sessiz kıpırtısız gözüken gece bile.Parmak izlerimi taşıyan şuan okuduğunuz harfler,kelimeler bile raks eder.Bu raksı görüp,duyumsayıp hissedemiyorsanız kusur onların değil sizindir.Aşk ta raksların en mükemmelidir.Aşk deyince hemen aklınıza Ademoğlu ile Havvakızı geldi değilmi.İşte bu yüzden kaybedensiniz, işte bu yüzden kaybedeniz.Aşk öyle bir olgudur ki onu tam anlamıyla hissedip yaşamayan o kelimeyi ağzına,kalemine almayacak olsaydı eğer,dünya ve metinler aşksız yaşanır, yine aşksız okunurdu.Her kul aşktan sözeder oldu milenyumda.Aşk sırrına erilmeyendir.Sırrına eren ender şahsiyetlerde sözünü etmez çünkü aşk kör,sağır,dilsiz eder insanı.Öyle ki konuşur konuşmasına da onu herkes anlayamaz.Hakeza deli deriz kimilerine sırf bu yüzden.İnsanlar kendilerine benzemeyene,anlamsız söz edenlere deli derler.Herkes sözbirliği etmişçesine tek bir ağızdan bir veliye deli dese, ne kaybeder veli veliliğinden. Ya da yine aynı malum kitle 
bir deliye akıllı dese,deli akıllı olurmu gerçeğin nazarında.Şu Eğirdir gölü çekmedi hiçbir kimseden insanlardan çektiği kadar.Kirleten de biziz onun sonunu yaklaştıran da.O bir aşık.Evet evet tam bir aşık.Kime aşık derseniz susun ve sesini dinleyin derim size.Dalga sesinden gayrisini duymuyormusunuz.Malumun ilanı; kendini tanımayan,başkasını tanıyamaz.Raks eder herşey,aşk dolaşır her gün günortasında elinde fenerle.Bir insan arar ama fenerinde gaz,dizlerinde derman kalmamıştır insan aramaktan.Geçen gün yanımdan geçti aynı hal üzerine ona seslendim duymadı beni,dokundum da üstelik hissetmedi bile.Neden dedim?Cevabını bildiğin soruyu sorma dedi. O gözden kaybolunca içimdeki ses cevapladı beni; Gördüğün seraptı aşkın kendisi değil.Serapla gerçeği ayırt edemeyene aşk görünmez.Aşk ten güzelliğinde değil,tin güzelliğindedir.Ten elbisesinden sıyrılmadan aşkın eşiğine erişemezsin." Aşkolsun dedim ona.Bu kadar acımasız olmak zorundamısın diye de ekledim. Cevap vermedi iç sesim. O bile cevaba değer bulmuyor beni ki aşk bulsun.

















Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...