MUTLU OLMAK




"Hayatımızın gerçek amacının mutluluğu aramak olduğuna inanıyorum. Gerçek mutluluğa ulaşmak Batı’da her zaman hasta edici, anlaşılmaz, ele geçmez bir şey gibi görülmüştür. Varlığımızın esas anlamı mutluluktur, mutluluğu aramaktır.
Mutlu olmak için pek çok şeye ihtiyacınızın olduğunu düşünebilirsiniz ama ihtiyaç duyduğunuz o şeylerin çoğunun aslında eskiden zaten sahip olup sonradan kaybettiğiniz şeyler olduğunu pek fark edemezsiniz.
Günümüzde evliliklerde bile mutluluğun sadece maddiyat olduğu zaman yakalandığı zannedilmektedir. Fakat bana göre hiç de öyle değildir. Yemez-içmez, kısa kısa cimrilikten ne yapacağını bilmeyen insanlar var etrafımda. Onlara tek bir söz söylüyorum, kefenin cebi yok, diyerek takılıyorum. dün bir sohbet esnasında hanımefendinin biri moraliniz bozuk, yazılarınızdan fark ediyorum, diyerek bana serzenişte bulundu, şehit olan canlarımızın, askerlerimizin hiçbirinin zengin çocuğu olmadığını savundu. Bende dedim ki zenginde olsa fakirde olsa yine aynı derecede üzüleceğiz. Her şehit haberinde en az bin kere yıkılıyoruz. Mutsuz oluyoruz Türk Milleti olarak, dün bakanın biri bu işi yapanların ‘SÜTÜ BOZUKTUR’ dedi. Kimliğinde T.C. yazanlar eğer bu şekilde askerlerimizi şehit ediyorsa ‘ŞEREFSİZDİR’, ‘SÜTLERİ BOZUKTUR’ dedi.
 Evet sayın Bakanım sizin gibi cesaretli konuşan kaç tane devlet büyüğü var bilmiyorum. Hayat kalitemizi bozan güncel sorunlardan çoğunun kaynağı mut-suzluğumuzdur. Artık Şehit haberleriyle sarsılmak istemiyoruz. Artık mutlu yaşamak istiyoruz bu ülkede. Mutlu günlere ulaşmak dileğiyle hoşçakalın.      Saygılarımla.


Kemal ERBEN








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurtlar Vadisinin Hamide Ana’sı Eğirdir’de…

Kim Bu Arif Hoca?...

Hakim, Savcı ve Komutana Duygusal ve Güzel Veda...